Prędkość
Velocity Vector in 3D
W tym ćwiczeniu trzeba określić trzy składowe wektora prędkości, z jaką ciało się przemieszcza w przestrzeni trójwymiarowej, a także wartość tej prędkości czyli szybkość ruchu.

Gdy będziesz gotowy(a), aby uruchomić program, kliknij na przycisk Zacznij.
Zacznij
Your browser does not support HTML 5.0 Canvas...get a better browser!!!
Kliknij przycisk Start, aby przenieść ciało z jego położenia początkowego do końcowego. Następnie wykorzystaj czas trwania tego przemieszczenia do wyznaczenia prędkości i szybkości obiektu. Każdą współrzędną prędkości trzeba podać osobno.
Dalej
Start
Problem
Poniżej wpisz odpowiedź
Nie wprowadzaj jednostek ale uwzględnij minus jeśli potrzebny.
Imię:
Składowa x prędkości (cm/s):
Składowa y prędkości (cm/s):
Składowa z prędkości (cm/s):
Szybkość (cm/s):
Zatwierdź