Ucieczka z obiektów Pasa Kuipera
W ramach tego ćwiczenia, trzeba będzie określić prędkość ucieczki z obiektów Pasa Kuipera. Będziesz prowadził(a) zdalnie programowany statek kosmiczny, opuszczający jeden z obiektów Pasa Kuipera, na którym wcześniej wylądował. Chcesz statkowi nadać dokładnie taką prędkość, która pozwoli opuścić obiekt. Nadanie zbyt małej prędkości spowoduje powrót do obiektu, a nadanie zbyt dużej skutkuje marnowaniem energii.
Gdy będziesz gotowy(a), aby rozpocząć to ćwiczenie kliknij na przycisk "Zacznij", a kiedy opracujesz swoje odpowiedzi naciśnij przycisk "Dalej", aby przedstawić swoje wyniki.
Zacznij
Dalej
Poniżej wpisz odpowiedź.
Nie wprowadzaj jednostek
Po wpisaniu odpowiedzi, kliknij na przycisk "Zatwierdź", żeby sprawdzić czy masz rację.
Wróć
Zatwierdź