+ Pokaż spis treści

Google Drive (Dysk Google)

Dysk Google (Google Drive)


Dysk Google (ang. Google Drive) – usługa polegająca na udostępnieniu przestrzeni dyskowej na serwerach Google. Dysk Google został zintegrowany z Google Docs, dzięki czemu użytkownicy po zalogowaniu znajdą w niej wszystkie dotychczas utworzone dokumenty. (wikipedia)


Dysk Google: zapisuj, udostępniaj i przechowuj wszystko w jednym miejscu.


Dzięki Dyskowi Google możesz teraz wszędzie korzystać ze swoich plików – nawet tych największych. Możesz je udostępnić komu chcesz, a później wspólnie edytować.


Tworzenie i współpraca


Na Dysku Google od razu znajdziesz Dokumenty Google, więc możesz równolegle z innymi osobami edytować pliki tekstowe, arkusze kalkulacyjne i prezentacje. Możesz udostępniać swoje dokumenty, dodawać do nich komentarze i odpowiadać na uwagi innych osób, a nawet wprowadzać szybkie poprawki.


Bezpieczne miejsce na pliki i swobodny dostęp


Do swoich rzeczy możesz dostać się z każdego miejsca – z domu, pracy, podczas zakupów i z dowolnego urządzenia. Wystarczy, że zainstalujesz Dysk Google na swoim Macu lub pececie, pobierzesz aplikację na komórkę/tablet albo po prostu wejdziesz na drive.google.com


Wyszukiwanie


Możesz szukać plików, używając słów kluczowych, a także filtrować wyniki według typu pliku, właściciela i innych cech. Dysk rozpoznaje nawet zawartość przeskanowanych dokumentów i zdjęć.


[Informacje Google]
 

Czy wiesz, że...?

OCR w Google Drive. Google Drive może przeskanować plik w celu wykrycia tekstu zarówno w plikach PDF jak i obrazach, a następnie przekonwertować go do formatu edytowalnych dokumentów Google Docs. Oryginalny obraz lub PDF jest osadzony w górnej części dokumentu.



Możesz ustawić opcjonalne zachowanie w ustawieniach wysyłania Interfejs dysku, klikając na ikonę "koło zębate", a następnie Ustawienia przesyłania ... . Pamiętaj, aby wyłączyć tę opcję, jeśli nie chcesz jej ustawienia na stałe. Pomoc.