Kinematyka

Jesteś tu: APLETY / Fizyka / Kinematyka

Kinematyka

Ruch jednostajnie zmienny
Aplikacja z serwisu TiK.edukator.
Ruch dwuwymiarowy
Labirynt
Ruch biedronki
Stałe przyspieszenie
Zakręcona biedronka
Rzut ukośny
Poruszający się człowiek
Kinematyka rzutu ukośnego
Zmiana położenia i droga
Myśliwy i małpa
Animacja ruchu
Prędkość kątowa
Wyścig piłek
Wyścig narciarzy
Cykloida
Względność Galileusza
Układ współrzędnych
Układ nieinercjalny
Ruch dwóch kulek
Ruch pocisku (html5)
Ruch jednostajny po okręgu (html5)
Reguła prawej dłoni
Rzuty
Daj małpie banana
A małpa się cieszy
Spadkownica
Spadek swobodny
No skąd te banany
Rzuty
Rzut ukośny
Rzut poziomy
Prędkość w ruchu po okręgu
Stałe przyspieszenie
Stała prędkość
Konwergencja; trójkąt
Cykloida
Obracająca się Ziemia
Konwergencja; wielokąt
Zasięg
Łódka w rzece
Rzut ukośny2
Względność ruchu
Rzut ukośny3
Konwersja wykresów.
Ruch prostoliniowy.
Przemieszczenie.
Rzut ukośny1
Traf potwora – gra
Przeprawa przez rzekę
Względność u Galileusza
Pościg.
Prędkość względna
Przemieszczenie
Rzuty
Przyspieszenie
v(t) w ruchu przyspieszonym1
v(t) w ruchu przyspieszonym2
Prędkość wypadkowa
Polowanie na małpę
Ruch jednostajny
Przyspieszenie
Wykres v(t), a droga
Przyspieszenie dośrodkowe
Przyspieszenie – spadek swobodny
Zastrzel małpę
Eksperyment Galileusza
Ruch jednostajny po okręgu2
Galileusza "Złożenie ruchów"
Opis ruchów prostoliniowych
Położenie, prędkość i przyspieszenie
Szybkość kontra prędkość
Ruch prostoliniowy (html5)
Porównanie ruchu jednostajnego i jednostajnie zmiennego (html5)
Dopasowanie wykresów do ruchu (położenie i prędkość) (html5)
Ruch
Ruch jednostajnie przyspieszony (html5)
Porównanie spadku swobodnego z rzutem poziomym (html5)
Prędkość względna: wyścig na ruchomym chodniku (html5)
Równia Galileusza (html5)
Proporcjonalność prosta (html5)
Ruch ze stałym przyspieszeniem (html5)
Rzut ukośny (regulowana prędkość i kąt) (html5)
Rzut ukośny (regulowane składowe prędkości początkowej) (html5)
Rzuty
Model spadku swobodnego wzdłuż osi y
Model spadku swobodnego wzdłuż osi y (poziom podstawowy)
Żaba (gra dotycząca rzutów)
Model spadku swobodnego wzdłuż osi y (poziom średni)
Rzuty (energie)
Rzuty (energie)
Małpa i myśliwy (rzuty)
Ruch jednostajnie przyspieszony (html5)
Przyspieszenie dośrodkowe
Ruch 2 obiektów między 2 miastami
Badanie II zasady dynamiki
Spadkownica Atwooda 1 (html5)
Spadkownica Atwooda (html5)
Małpa i myśliwy (html5)
Rzut ukośny (wózek balistyczny) (html5)
Rzut ukośny (wektory prędkości i położenia) (html5)
Rzut ukośny (tor ruchu i składowe prędkości i wykresy) (html5)
Rzut ukośny (tor ruchu i składowe prędkości) (html5)
Tagi: fizyka aplety