Kinematyka

Ruch jednostajnie zmienny Aplikacja z serwisu TiK.edukator.

zobacz więcej

Ruch dwuwymiarowy

zobacz więcej

Labirynt

zobacz więcej

Ruch biedronki

zobacz więcej

Stałe przyspieszenie

zobacz więcej

Zakręcona biedronka

zobacz więcej

Rzut ukośny

zobacz więcej

Poruszający się człowiek

zobacz więcej

Kinematyka rzutu ukośnego

zobacz więcej

Zmiana położenia i droga

zobacz więcej

Myśliwy i małpa

zobacz więcej

Animacja ruchu

zobacz więcej

Prędkość kątowa

zobacz więcej

Wyścig piłek

zobacz więcej

Wyścig narciarzy

zobacz więcej

Cykloida

zobacz więcej

Względność Galileusza

zobacz więcej

Układ współrzędnych

zobacz więcej

Układ nieinercjalny

zobacz więcej

Ruch dwóch kulek

zobacz więcej

Ruch pocisku (html5)

zobacz więcej

Ruch jednostajny po okręgu (html5)

zobacz więcej

Reguła prawej dłoni

zobacz więcej

Daj małpie banana

zobacz więcej

A małpa się cieszy

zobacz więcej

Spadkownica

zobacz więcej

Spadek swobodny

zobacz więcej

No skąd te banany

zobacz więcej

Rzut ukośny

zobacz więcej

Rzut poziomy

zobacz więcej

Prędkość w ruchu po okręgu

zobacz więcej

Stałe przyspieszenie

zobacz więcej

Stała prędkość

zobacz więcej

Konwergencja; trójkąt

zobacz więcej

Cykloida

zobacz więcej

Obracająca się Ziemia

zobacz więcej

Konwergencja; wielokąt

zobacz więcej

Zasięg

zobacz więcej

Łódka w rzece

zobacz więcej

Rzut ukośny2

zobacz więcej

Względność ruchu

zobacz więcej

Rzut ukośny3

zobacz więcej

Konwersja wykresów.

zobacz więcej

Ruch prostoliniowy.

zobacz więcej

Przemieszczenie.

zobacz więcej

Rzut ukośny1

zobacz więcej

Traf potwora – gra

zobacz więcej

Przeprawa przez rzekę

zobacz więcej

Względność u Galileusza

zobacz więcej

Pościg.

zobacz więcej

Prędkość względna

zobacz więcej

Przemieszczenie

zobacz więcej

Przyspieszenie

zobacz więcej

v(t) w ruchu przyspieszonym1

zobacz więcej

v(t) w ruchu przyspieszonym2

zobacz więcej

Prędkość wypadkowa

zobacz więcej

Polowanie na małpę

zobacz więcej

Ruch jednostajny

zobacz więcej

Przyspieszenie

zobacz więcej

Wykres v(t), a droga

zobacz więcej

Przyspieszenie dośrodkowe

zobacz więcej

Przyspieszenie – spadek swobodny

zobacz więcej

Zastrzel małpę

zobacz więcej

Eksperyment Galileusza

zobacz więcej

Ruch jednostajny po okręgu2

zobacz więcej

Galileusza "Złożenie ruchów"

zobacz więcej

Opis ruchów prostoliniowych

zobacz więcej

Położenie, prędkość i przyspieszenie

zobacz więcej

Szybkość kontra prędkość

zobacz więcej

Ruch prostoliniowy (html5)

zobacz więcej

Porównanie ruchu jednostajnego i jednostajnie zmiennego (html5)

zobacz więcej

Dopasowanie wykresów do ruchu (położenie i prędkość) (html5)

zobacz więcej

Ruch jednostajnie przyspieszony (html5)

zobacz więcej

Porównanie spadku swobodnego z rzutem poziomym (html5)

zobacz więcej

Prędkość względna: wyścig na ruchomym chodniku (html5)

zobacz więcej

Równia Galileusza (html5)

zobacz więcej

Ruch ze stałym przyspieszeniem (html5)

zobacz więcej

Spadkownica Atwooda (html5) 
źródło: thephysicsaviary.com
zobacz więcej 

Rzut ukośny (regulowana prędkość i kąt) (html5)

zobacz więcej

Rzut ukośny (regulowane składowe prędkości początkowej) (html5)

zobacz więcej

Wykresy ruchu - ćwiczenia (html5) 
źródło: thephysicsaviary.com
zobacz więcej 

Maszyna Atwooda (html5) 
źródło: thephysicsaviary.com
zobacz więcej 

Dopasowywanie wykresów ruchu (html5) 
źródło: thephysicsaviary.com
zobacz więcej 

Wyznaczanie przyspieszenia - ćwiczenia (html5) 
źródło: thephysicsaviary.com
zobacz więcej 

Równania ruchu - ćwiczenia (html5) 
źródło: thephysicsaviary.com
zobacz więcej 

Ustal przyspieszenie! (html5) 
źródło: thephysicsaviary.com
zobacz więcej 

Wykresy ruchu 2 (html5) 
źródło: thephysicsaviary.com
zobacz więcej 

Wykresy ruchu - stała prędkość (html5) 
źródło: thephysicsaviary.com
zobacz więcej 

Przekraczanie rzeki  (html5) 
źródło: thephysicsaviary.com
zobacz więcej 

Wektor zmiany położenia (html5) 
źródło: thephysicsaviary.com
zobacz więcej 

Przedrostki jednostek metrycznych (html5) 
źródło: thephysicsaviary.com
zobacz więcej 

Droga i przemieszczenie (html5) 
źródło: thephysicsaviary.com
zobacz więcej 

Prędkość, droga, czas (html5) 
źródło: thephysicsaviary.com
zobacz więcej 

Przeprawa przez rzekę (html5) 
źródło: thephysicsaviary.com
zobacz więcej 

Test: pojęcia opisujące ruch (html5) 
źródło: thephysicsaviary.com
zobacz więcej 

Prędkość w ruchu drogowym (html5) 
źródło: thephysicsaviary.com
zobacz więcej 

Test: ruch po okręgu (html5) 
źródło: thephysicsaviary.com
zobacz więcej 

Poszukiwanie skarbu (1 wektor) (html5) 
źródło: thephysicsaviary.com
zobacz więcej 

Poszukiwanie skarbu (3 wektory) (html5) 
źródło: thephysicsaviary.com
zobacz więcej 

Energia w rzucie pionowym (html5) 
źródło: thephysicsaviary.com
zobacz więcej 

Prędkość chwilowa na podstawie wykresu położenia od czasu (html5) 
źródło: thephysicsaviary.com
zobacz więcej 

Różnica prędkości lądowania (html5) 
źródło: thephysicsaviary.com
zobacz więcej 

Różnica zasięgów (html5) 
źródło: thephysicsaviary.com
zobacz więcej 

Skoki Joe (html5) 
źródło: thephysicsaviary.com
zobacz więcej 

Popęd siły a zmiana pędu (html5) 
źródło: thephysicsaviary.com
zobacz więcej 

Laboratorium Newtona - z fotokomórkami (html5) 
źródło: thephysicsaviary.com
zobacz więcej 

Przyspieszenie samochodu (html5) 
źródło: thephysicsaviary.com
zobacz więcej 

Droga hamowania samochodu (html5) 
źródło: thephysicsaviary.com
zobacz więcej 

Spadek swobodny (html5) 
źródło: thephysicsaviary.com
zobacz więcej 

Rzuty (html5) 
źródło: thephysicsaviary.com
zobacz więcej 

Przyspieszenie grawitacyjne (html5) 
źródło: thephysicsaviary.com
zobacz więcej 

Wykresy ruchu jednostajnego (html5) 
źródło: thephysicsaviary.com
zobacz więcej 

Zmiana położenia na podstawie wykresu prędkości (html5) 
źródło: thephysicsaviary.com
zobacz więcej 

Zmiana położenia na podstawie wykresu prędkości 1 (html5) 
źródło: thephysicsaviary.com
zobacz więcej 

Zmiana położenia na podstawie wykresu prędkości 2 (html5) 
źródło: thephysicsaviary.com
zobacz więcej 

Prędkość względna na podstawie wykresu (html5) 
źródło: thephysicsaviary.com
zobacz więcej 

Przyspieszenie na podstawie wykresu położenia od czasu (html5) 
źródło: thephysicsaviary.com
zobacz więcej 

Skok Robin Hooda (html5) 
źródło: thephysicsaviary.com
zobacz więcej 

Równia pochyła (html5) 
źródło: thephysicsaviary.com
zobacz więcej 

Zasięg w rzucie ukośnym (html5) 
źródło: thephysicsaviary.com
zobacz więcej 

Przeprawa przez rzekę 1 (html5) 
źródło: thephysicsaviary.com
zobacz więcej 

Przeprawa przez rzekę 2 (html5) 
źródło: thephysicsaviary.com
zobacz więcej 

Przeprawa przez rzekę 3 (html5) 
źródło: thephysicsaviary.com
zobacz więcej 

Model spadku swobodnego wzdłuż osi y

zobacz więcej

Model spadku swobodnego wzdłuż osi y (poziom podstawowy)

zobacz więcej

Żaba (gra dotycząca rzutów)

zobacz więcej

Model spadku swobodnego wzdłuż osi y (poziom średni)

zobacz więcej

Rzuty (energie)

zobacz więcej

Rzuty (energie)

zobacz więcej

Małpa i myśliwy (rzuty)

zobacz więcej

Ruch jednostajnie przyspieszony (html5)

zobacz więcej

Przyspieszenie dośrodkowe

zobacz więcej

Ruch 2 obiektów między 2 miastami

zobacz więcej

Badanie II zasady dynamiki

zobacz więcej

Spadkownica Atwooda 1 (html5)

zobacz więcej

Spadkownica Atwooda (html5)

zobacz więcej

Małpa i myśliwy (html5)

zobacz więcej

Rzut ukośny (wózek balistyczny) (html5)

zobacz więcej

Rzut ukośny (wektory prędkości i położenia) (html5)

zobacz więcej

Rzut ukośny (tor ruchu i składowe prędkości i wykresy) (html5)

zobacz więcej

Rzut ukośny (tor ruchu i składowe prędkości) (html5)

zobacz więcej

Ruch po okręgu  (html5
źródło: thephysicsaviary.com
zobacz więcej 

Prędkość względna  (html5
źródło: thephysicsaviary.com
zobacz więcej 

Rzut rożny  (html5
źródło: thephysicsaviary.com
zobacz więcej 

Prędkość marszu  (html5
źródło: thephysicsaviary.com
zobacz więcej 

Strzał na bramkę  (html5
źródło: thephysicsaviary.com
zobacz więcej 

Futbol  (html5
źródło: thephysicsaviary.com
zobacz więcej 

Prędkość  (html5
źródło: thephysicsaviary.com
zobacz więcej 

Zmiana położenia  (html5
źródło: thephysicsaviary.com
zobacz więcej 

Cechy wektora (html5
źródło: thephysicsaviary.com
zobacz więcej 

Wektor położenia w przestrzeni 3D (html5
źródło: thephysicsaviary.com
zobacz więcej 

Wizualizacja krzywych sinusoidalnych (html5
źródło: thephysicsaviary.com
zobacz więcej 

Traf do bramki (html5
źródło: thephysicsaviary.com
zobacz więcej 

Wysokość fajerwerków (html5
źródło: thephysicsaviary.com
zobacz więcej 

Koło Fortuny  (html5
źródło: thephysicsaviary.com
zobacz więcej 

Koło Fortuny Poziom 2 (html5
źródło: thephysicsaviary.com
zobacz więcej 

Spadek swobodny  (html5
źródło: thephysicsaviary.com
zobacz więcej 

Czas ruchu  (html5
źródło: thephysicsaviary.com
zobacz więcej 

Parametry ruchu jednostajnego po okręgu  (html5
źródło: thephysicsaviary.com
zobacz więcej 

Przyspieszenie dośrodkowe (html5
źródło: thephysicsaviary.com
zobacz więcej 

Fajerwerki - ruch w pionie (html5
źródło: thephysicsaviary.com
zobacz więcej 

Czas osiągnięcia danej wysokości (html5
źródło: thephysicsaviary.com
zobacz więcej 

Fajerwerki - ruch w pionie 1 (html5
źródło: thephysicsaviary.com
zobacz więcej 

Dostawa dronem - zadanie (html5
źródło: thephysicsaviary.com
zobacz więcej 

Fajerwerki - ruch w pionie 2 (html5
źródło: thephysicsaviary.com
zobacz więcej 

Fajerwerki - ruch w pionie 3 (html5
źródło: thephysicsaviary.com
zobacz więcej 

Fajerwerki - ruch w pionie 4 (html5
źródło: thephysicsaviary.com
zobacz więcej 

Wieża Zrzutów poziom 2 (html5
źródło: thephysicsaviary.com
zobacz więcej 

Wieża Zrzutów poziom 1 (html5
źródło: thephysicsaviary.com
zobacz więcej 

Dostawa dronem - laboratorium (html5
źródło: thephysicsaviary.com
zobacz więcej 

Dostawa dronem - ćwiczenie (html5
źródło: thephysicsaviary.com
zobacz więcej 

Wieża Zrzutów poziom 4 (html5
źródło: thephysicsaviary.com
zobacz więcej 

Wyznaczanie prędkości początkowej (html5
źródło: thephysicsaviary.com
zobacz więcej 

Wieża Zrzutów poziom 3 (html5
źródło: thephysicsaviary.com
zobacz więcej 

Rzut pionowy poziom 1 (html5
źródło: thephysicsaviary.com
zobacz więcej 

Rzut ukośny ziemia-ściana (html5
źródło: thephysicsaviary.com
zobacz więcej 

Rzut ukośny (html5
źródło: thephysicsaviary.com
zobacz więcej 

Proporcjonalność prosta (html5)

zobacz więcej
Dodaj do swoich materiałów
Morze możliwości
na edukator.pl
Narzędzia, zasoby, komunikacja, współpraca. Zarejestruj się. Twórz, gromadź zasoby i dziel się nimi.
Morze możliwości na edukator.pl